Toto je vzrušujúca príležitosť viesť výkonný tím v jednej z najrýchlejšie rastúcich spoločností poskytujúcich webhosting v regióne (teraz súčasťou veľkej európskej skupiny!). Ak na to máš, prihlás sa ešte dnes!
Ako bude vyzerať tvoj bežný pracovný týždeň, čo budeš robiť?
- Navrhovať marketingovú stratégiu a plán realizácie v súlade so stratégiou a cieľmi spoločnosti
- Definovať cieľové publiká, hodnotové ponuky, marketingový mix, propagácie a kampane na podporu získavania zákazníkov, x-sell / upsell a udržanie zákazníka
- Spravovať webové stránky spoločnosti, programy SEO/SEM a optimalizovať digitálnu konverziu
- Zabezpečiť, aby bol plán plne realizovaný včas a v súlade s rozpočtom a aby sa sledovali výsledky
- Starostlivo spravovať marketingový rozpočet a prognózy (výdavky, CAC, LTV, ROI…) so zodpovednosťou za presnosť a výkonnosť v porovnaní s cieľom
- Viesť marketingový tím, stanovovať priority, ciele, harmonogramy a termíny
- Vytvárať marketingové správy pre vrcholový manažment a kľúčových stakeholderov
- Získavať marketingové poznatky vykonávaním prieskumov zákazníkov, značiek a produktov
- Vyhľadávať a spravovať agentúrnych poskytovateľov, kontraktorov a iných dodávateľov (vyjednávanie cien)
- Navrhovať a zavádzať inovácie v marketingových prístupoch, nástrojoch, online prítomnosti, produktoch
- Spolupracovať s vývojom produktov, zákazníckou podporou a predajom, aby ste zabezpečili konzistentné dodanie zamerané na zákazníka
- Monitorovať konkurenciu, trendy na trhu a získavať spätnú väzbu o predaji a zákazníkoch, aby sme si udržali konkurenčnú výhodu prostredníctvom vynikajúcich marketingových návrhov
- Poskytovať medzifunkčné vedenie a pomáhať / ovplyvňovať rozhodovanie zo strany vrcholového manažmentu a iných kľúčových stakeholderov v organizácii
Aké schopnosti, skúsenosti na to potrebuješ?
- Minimálne 8-ročné relevantné marketingové skúsenosti (z toho aspoň 4 roky s vedením tímu)
- Dobre sa orientuješ v digitálnom výkonnostnom marketingu (e-mail, PPC, konverzia marketingového lievika atď.) a podporných nástrojoch (napr. Google Analytics, Hotjar)
- Schopnosť briefovať a posudzovať produkciu pútavého obsahu (kópie, vizuály, videá…) na viacerých digitálnych kanáloch (web, e-mail, vstupné stránky, sociálne médiá, YouTube atď.)
- Praktické pochopenie toho, ako používať AI na zlepšenie dizajnu, kopírovania a zákazníckej podpory
- Silné know-how UX a princípov grafického dizajnu
- Kreativitu a zameranie na zákazníka spojené so solídnymi analytickými zručnosťami a obchodným duchom
- Si zameraný na výsledky a máš úspešnú históriu prekračovania očakávaní a cieľov
- Skúsenosti zo spoločností zameraných na digitálne technológie, e-commerce alebo dáta
- Vysoká energia a proaktivita v spojení s pozitívnym prístupom k akejkoľvek pracovnej výzve
- Vynikajúce vodcovské, komunikačné a rozhodovacie schopnosti
- Si zo Slovenska alebo Česka a hovoríš plynule anglicky (slovom aj písmom)