Blokácie a limity e‑mailov
Blokácia IP
K blokácii IP adresy dochádza pri chybnom prihlásení sa do e‑mailovej schránky. Konkrétne pri vyplnení zlého hesla alebo užívateľského mena viac ako 10× za 600 sekúnd. IP adresa bude automaticky zablokovaná na 48 hodín. Ak blokujeme vašu IP adresu zistíte na tomto odkaze https://delist.webglobe.sk
Odblokovanie môžete vykonať buď priamo na webe zakliknete – nie som robot a Odblokovať. Ak tam túto možnosť nemáte je potrebné sa obrátiť na zákaznícku podporu a nahlásiť Vašu IP adresu.
Limity na odosielanie e‑mailov
Limit je nastavený na 50 e-mailov za 1 minútu. Pokiaľ správy rozdelíte a pošlete ich postupne, v takomto prípade po odoslaní maximálne 250 e-mailov je potrebné počkať minimálne 30min. na odoslanie ďalších e-mailov.
Odlišné limity platia pri odosielaní na tieto domény:
- yahoo.com, hotmail.com, rocketmail.com, live.com, aol.com, yahoo.com.cn, outlook.com, msn.com je limit 10 e-mailov za minútu
- 126.com, qq.com a yahoo.com.cn je limit 2 e-maily za minútu
Po prekročení tohto limitu dôjde k zablokovaniu e‑mailovej schránky. Pokiaľ si prajete schránku odblokovať, je potrebné sa obrátiť na zákaznícku podporu a tá vykoná odblokovanie. Najskôr však bude potrebné zmeniť heslo do schránky cez administráciu Webglobe.
Upozorňujeme však, že e-maily od Webglobe neslúžia na rozosielanie hromadných správ. Pre hromadný mailing ponúkame službu Mail KLERK, ktorá je do 300 e-mailov úplne zadarmo.
Ako sa dozviem, že je moja e‑mailová schránka je zablokovaná?
Akonáhle dôjde k blokácii, do schránky, ktorá je zablokovaná, vám príde automaticky informačný e‑mail ako v takomto prípade postupovať.
Maximálna veľkosť e-mailu
Maximálna veľkosť pre odosielanie a prijímanie e‑mailov je 110 MB. Prílohy maximálne do 75MB.