Podmienky pre používanie služby Mail Klerk pre hromadné
rozosielanie e-mailov

Tieto podmienky sa vzťahujú ku všetkým značkám spadajúcim pod spoločnosť Webglobe, a.s.

patternpatternpatternpattern

1. Používateľ

1.1. Súhlasí s nižšie uvedenými podmienkami, ktorých porušenie môže viesť k finančnému postihu alebo k zrušeniu používateľského účtu v službe Mail Klerk.

1.2. Vyslovuje súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami Webglobe a Podmienkami registrácie domén.

1.3. Nakladanie s údajmi používateľa je popísané v Zásadách o spracovaní osobných údajov.

2. Všeobecné zmluvné podmienky sú pri službe Mail Klerk doplnené o tieto podmienky používania:

2.1. Požívateľ je oboznámený s tým, že služba Mail Klerk je zdieľaná s ďalšími používateľmi a rozosielka e-mailov tak môže byť ovplyvnená aktuálnym vyťažením servera ostatnými používateľmi servera. Požívateľ má možnosť prenajať si vlastný (dedikovaný) rozsah IP adries, čím môže svoje e-maily uprednostniť.
Poplatok za túto službu sa riadi cenníkom na: https://www.webglobe.sk/nastroje/klerk.

2.2. Je zakázané rozosielať cez server správy ako kópie (Cc:) alebo skryté kópie (Bcc:) vo väčších počtoch. Maximálny počet emailov, ktoré je možné odoslať ako akúkoľvek kópiu e-mailu, je stanovený na 5 ks v jednej rozosielke. Pokiaľ bude počet adresátov v kópii vyšší, než je limit uvedený v tomto článku, nebude službou Mail Klerk odoslaný žiadny e-mail.

2.3. Je prísne zakázané rozosielať e-maily na kontakty, ktoré neboli nadobudnuté v súlade s GDPR alebo sú v rozpore s inými platnými právnymi predpismi, nariadeniami alebo s dobrými mravmi. Obzvlášť potom používateľ nesmie rozosielať obchodné oznámenia na verejne dostupné e-maily ekonomických subjektov ani verejných inštitúcií alebo na zakúpené databázy. Pokiaľ tak užívateľ urobí a subjekt podá sťažnosť u poskytovateľa, je poskytovateľ oprávnený používateľa pokutovať sumou 400 € bez DPH za každé jednotlivé porušenie tejto podmienky.

2.4. Pokiaľ bude po poskytovateľovi vymáhaná škoda, ujma, či akákoľvek iná fnančná kompenzácia od tretích strán, ktorú zapríčinil používateľ, a to svojim protiprávnym, či akýmkoľvek iným konaním, ktoré nie je v súlade s týmito Podmienkami, má poskytovateľ nárok po používateľovi vyžadovať plnú výšku takejto kompenzácie.

2.5. Pri riešení sporov medzi používateľom služby a adresátom jeho e-mailov je používateľ povinný doložiť poskytovateľovi súhlas so zasielaním obchodných oznámení alebo oprávnený záujem na ich zasielanie. Pokiaľ tak neurobí, je poskytovateľ oprávnený ihneď zablokovať účet používateľa v službe Mail Klerk.

2.6. Používateľ má povinnosť pravidelne kontrolovať úspešnosť rozosielania e-mailov a mazať zo svojej databázy kontaktné e-maily, na ktoré nie je možné z rôznych dôvodov e-maily doručiť (tzv. chybové kontakty). Povolená miera chybovosti je pri odoslanej kampani max. 2 %. Pokiaľ je táto miera opakovane prekračovaná, môže to byť dôvodom k zablokovaniu účtu používateľa alebo k jeho úplnému zmazanie. Ak chybovosť v rámci jednej kampane prekročí 20 %, má poskytovateľ právo odoslanie tejto kampane zablokovať a zostávajúce neodoslané e-maily vo fronte zmazať.

2.7. Rozosielanie bežných e-mailových kampaní cez tzv. notifikačné kampane je prísne zakázané. Notifikačná kampaň slúži iba pre rozosielanie tzv. stavových e-mailov. Teda napríklad potvrdenie objednávok, zmeny hesiel a pod.

2.8. Objednávateľ nesmie rozosielať prostredníctvom svojho SMTP účtu prevádzkovaného v rámci prevádzky servera žiadnu hromadnú nevyžiadanú poštu – tzv. spam. Ak tak urobí alebo ak vznikne podozrenie, že tak urobil, môže to byť dôvodom okamžitého zastavenia prístupu k jeho účtu a zmazania všetkých podozrivých e-mailov vr. tých ešte neodoslaných. V prípade, že týmto svojím počínaním spôsobí akúkoľvek škodu poskytovateľovi, vystavuje sa riziku finančného postihu.

2.9. Pokiaľ sa vinou používateľa niektorá z IP adries poskytovateľa dostane na čiernu listinu (tzv. blacklist), má poskytovateľ právo účtovať objednávateľovi pokutu za odstránenie z blacklistu vo výške 40€ bez DPH v zákonom stanovenej výške za každú takto postihnutú IP adresu a prácu administrátora s týmto spojenú.

2.10. Pokiaľ dôjde k riešeniu sporu medzi používateľom služby Mail Klerk a Úradom pre ochranu osobných údajov, je spoločnosť Webglobe, a.s. oprávnená vyúčtovať používateľovi prácu, ktorú bola nútné v tejto súvislosti vynaložiť.

2.11. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť poplatky za poskytnuté služby v stanovenom termíne. Pokiaľ tak neurobí, je poskytovateľ oprávnený zablokovať účet až do uhradenia všetkých záväzkov používateľa. Poplatky za služby sú splatné spätne, vždy za predchádzajúce mesiac.

2.12. Pre zrušenie účtu zašle zákazník z autorizovaného e-mailu žiadosť na e-mailovú adresu poskytovateľa info@webglobe.sk. Ako autorizovaný e-mail sa berie e-mailový kontakt slúžiaci ako prihlasovacie meno alebo kontaktný e-mail nastavený v administrácii služby.