Zmena mena e‑mailového konta

Pri využívaní e‑mailov na vašej doméne sa v Administrácií môžete stretnúť s 3 typmi e‑mailových účtov (dôsledok „historického“ vývoja služieb):

  • e-mailové konto – napr. „peter“
  • e-mailové konto s e‑mailovou adresou (názov konta je rovnaký ako časť e‑mailovej adresy pred zavináčom) – napr. konto „peter“ a e‑mail peter@domena.xy”, v Admin Paneli zobrazené ako peter@domena.xy (peter)”
  • e-mailová schránka s e‑mailovou adresou v rovnakom tvare – napr. schránka peter@domena.xy”

Pre zmenu e‑mailového konta na plnohodnotnú e‑mailovú schránku stačí zmeniť jeho meno.

Postup je nasledujúci:

Prihlásite sa do Admin Panelu na adrese https://admin.webglobe.sk.

V ľavom menu prejdite do časti E‑maily – > E‑mailové schránky a pri konte, ktoré chcete zmeniť, kliknite na Upraviť.

Prejdite na záložku Zmena mena. Tá slúži na zmenu existujúceho e‑mailového konta na plnohodnotnú e‑mailovú schránku s rovnakou e‑mailovou adresou. Prihlasovacie meno si môžete ponechať v aktuálnom tvare a automaticky sa sa k nemu pridá “@domena.xy, alebo si ho môžete zmeniť podľa vašich potrieb.

Po zmene sa zároveň vytvorí aj e‑mailová adresa v rovnakom tvare a vznikne tak plnohodnotná e‑mailová schránka.

Upozornenie: Nové prihlasovacie meno je potrebné si zmeniť aj v nastaveniach vašich e‑mailových klientov (v počítači, mobilnom telefóne,…) a používať ho aj pri prihlasovaní do webmailu. Pôvodný názov konta už nebude platný, nebude možné ho použiť pre prístup k vašim e‑mailom.

Posledná aktualizácia: