Apple Mail v iOS

Spravovať emailové účty na zariadeniach s operačným systémom iOS (iPhone, iPad) môžete využívať vstavanú aplikáciu Mail. Aplikácia je v zariadení nainštalovaná a štandardne nie je potrebné žiadne dodatočné sťahovanie.

K nastaveniu emailového účtu budete potrebovať názov vytvorenej schránky v celom tvare (meno@domena.sk) a heslo od schránky.

V prípade, že ešte nemáte k vašej doméne emailovú schránku, môžete si ju vytvoriť cez administračné rozhranie domény v časti Email -> E‑mailové Schránky -> Vytvoriť Novú Schránku.

Pridanie Emailového účtu

1. Otvoríte si Nastavenia v zariadení (v mobile, v tablete).

2. V dolnej časti nájdete ikonu – Mail.

3. Prejdete na – Účty.

 

4. Zvolíte možnosť – Pridať účet.

5. Vyberiete poslednú možnosť – Iné.

6. Vyplníte meno, emailovú adresu, heslo, popis účtu a zvolíte Ďalej.

7. Vyplníte Host, názvy serverov pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu – mail.webglobe.sk. (Názvy serverov sa pre prichádzajúcu a odchádzajúcu poštu zhodujú). Emailovú adresu, Heslo do schránky a zvolíte Ďalej (v tomto prípade meno nahradíte názvom Vašej emailovej adresy).

8. Zvolíte Uložiť a môžete začať využívať poštu vo Vašom zariadení iOS.

Posledná aktualizácia: