Vrchol sezóny s Black Friday, Cyber Monday a predvianočné nakupovanie je tu. Okrem reklamy môžete k svojej ponuke pritiahnuť pozornosť aj zaujímavými článkami na svojich webstránkach. Preto sme pre vás pripravili 5 jednoduchých tipov, ako tvoriť blogové príspevky, ktoré predávajú
Vopred si ujasnite, na akú výhodnú ponuku má váš článok upútať pozornosť.
Vzhľadom na to potom zvoľte tému textu a nezabudnite sa pritom poradiť so svojou analýzou kľúčových slov.
Určite v nej nájdete aj longtaily vzťahujúce sa práve na sviatočné obdobie, darčekym a výhodné nákupy.
Príklad:
Maximalizujte efekt svojho Black Friday/vianočného článku pomocou e‑mailingu a reklamy, či už PPC alebo na sociálnych sieťach.
Prineste čitateľom tipy, ako im môžu vaše produkty alebo služby pomôcť v priebehu predvianočnej sezóny. Uľahčia im prácu, a zostane im tak viac času na sviatočné prípravy? Zjednodušia im výber darčekov alebo ušetria peniaze na ich nákup?
Napíšte článok, v ktorom pútavo predstavíte konkrétne benefity svojej ponuky a prepojte ich s daným obdobím v roku.
Príklady:
Výzvou bude odlíšiť sa. Zamyslite sa, aká téma chýba na blogoch vašej konkurencie. Skúste ju spracovať a prepojiť s problémami, ktoré vaši klienti riešia pred Vianocami alebo s lákavou Black Friday ponukou.
Snažte sa zaujať, aby zákazníci zostali na vašom webe a nešli hľadať inam.
Inšpirácia:
How to promote your brand and outshine the competition during the holidays?
Differentiate your brand story through personalized digital experiences
Zdieľať pred Vianocami inšpirácie na darčeky je už klasika. Na druhej strane je to ideálna príležitosť v blogovom článku prezentovať novinky z odvetvia alebo sviatočné zľavy.
Sledujte moderné trendy a tvorte obsah podľa nich, ak sa týkajú aj vašich klientov.
Ak váš sortiment nie je práve dokonalým darčekom pod stromček, pochváľte sa ním pomocou luxusne vyhotovených darčekových poukážok. Sú vhodné na výrobky aj služby.
V článku o nich nezabudnite zdôrazniť, že darčeky môžu byť aj praktické a často sú lepšou voľbou ako nákup hlúpostí, na ktoré sa bude len prášiť.
Inšpirácie a príklady:
V rámci odľahčenia (alebo pokojne aj vážnejšieho zamyslenia) sa nebojte spísať aj svoj vlastný pohľad. Alebo pridajte vtipnú príhodu, napríklad tú o tom, ako ste omylom nastavili Black Friday zľavu v omnoho vyššej úrovni, než ste chceli…
Príbehy pridávajú ľudský rozmer a upevňujú vzťahy s vašou cieľovou skupinou.
Príklad:
Zdieľajte svoje úspechy, radosti, ale napríklad aj zlyhania.
Black Friday a vianočné obdobie sú skvelou príležitosťou na zvýšenie povedomia o vašich produktoch a službách. S kreatívnym prístupom a dobrou prípravou môžete zvýšiť návštevnosť na svojom blogu, získať pozornosť potenciálnych klientov a premeniť ju napríklad na novú objednávku.
Zdieľajte článok
Prečo mať veci na rôznych miestach, keď ich môžete mať na jedinom?