Customer Support Specialist

Baví Ťa komunikovať s ľuďmi? Orientuješ sa aspoň v základných technologických pojmoch? Máš chuť učiť sa nové veci a spoznať super partiu ľudí? Pokiaľ Ťa láka mať aj rôznorodú prácu s každodennými výzvami, tak si určite sadneš s naším rovnako naladeným osemčlenným tímom, ktorému nechýba zmysel pre humor a chuť dotiahnuť spoločne veci do konca. Nemáš skúsenosť? Nevadí, zaškolíme Ťa a oblasť webhostingu už Ti viac nebude cudzia.

Čo budeš u nás robiť?

  • Denne vybavovať požiadavky zákazníkov (telefonicky, e‑mailom, online chat)
  • Poskytovať technický support
  • Úzko spolupracovať s administratormi pri riešení požiadaviek od zákazníkov
  • Podieľať sa na interných projektoch

Aké schopnosti a znalosti budeš potrebovať?

  • Mať veľmi dobré komunikačné schopnosti – písomný aj ústny prejav
  • Zvládať prácu pod tlakom s chladnou hlavou – niekedy to môže byť trochu "oriešok"
  • Vedieť veci doťahovať do konca
  • Zvládať výmennú prevádzku (iba denné smeny)
  • Byť tímový hráč, ktorý vie riešiť svoje úlohy zodpovedne a samostatne
  • Mať pozitívny vzťah k technológiám a snažiť sa byť stále v obraze – mať chuť učiť sa nové veci
  • Vedieť komunikovať v angličtine minimálne na pokročilej úrovni slovom aj písmom
  • Skúsenosti s CMS WordPress výhodou

A navyše ešte:

  • férové ohodnotenie – extra úsilie oceňujeme nielen slovami vďaky
  • flexibilný pracovný čas
  • tréning jazykov v medzinárodnom kolektíve aj na firemných kurzoch
  • vlastný hardvér na prianie
  • priateľská atmosféra a neformálne prostredie
  • a nielen paintball, eventy a grilovačky so všetkou parádou
Ako to vyzerá vo Webglobe?

Potrebujete poradiť?

Nenašli ste odpoveď? Obráťte sa na nás, radi vám pomôžeme.

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondelok - piatok: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
V Českej republike
+420 603 111 111

Pondelok - piatok: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
E-mailom
info@webglobe.sk

Odpovieme vám max. do 24 hodín

Ďalšie otvorené pozície