Blokácie a limity e‑mailov
Blokácia IP
K blokácii IP adresy dochádza pri chybnom prihlásení sa do e‑mailovej schránky. Konkrétne pri vyplnení zlého hesla alebo užívateľského mena viac ako 10× za 600 sekúnd. IP adresa bude automaticky zablokovaná na 48 hodín. Ak blokujeme vašu IP adresu zistíte na tomto odkaze https://delist.webglobe.sk
Odblokovanie môžete vykonať buď priamo na webe zakliknete – nie som robot a Odblokovať. Ak tam túto možnosť nemáte je potrebné sa obrátiť na zákaznícku podporu a nahlásiť Vašu IP adresu.
Limity na odosielanie e‑mailov
Limit je nastavený na 100 emailov za 1 minútu. Po prekročení limitu dôjde k zablokovaniu e‑mailovej schránky. Pokiaľ si prajete schránku odblokovať, je potrebné sa obrátiť na zákaznícku podporu a tá vykoná odblokovanie. Najskôr však bude potrebné zmeniť heslo do schránky cez administráciu Webglobe.
Ako sa dozviem, že je moja e‑mailová schránka je zablokovaná?
Akonáhle dôjde k blokácii, do schránky, ktorá je zablokovaná, vám príde automaticky informačný e‑mail ako v takomto prípade postupovať.
Limit pre odosielanie emailov
Maximálna veľkosť pre odosielanie a prijímanie e‑mailov je 20 MB vrátane príloh.