Zmena hesla pre e‑mailovú schránku
Ako zmeniť heslo do vašej emailovej schránky?
Zmena mena e‑mailového konta
Pri využívaní e‑mailov na vašej doméne sa v Administrácií môžete stretnúť s 3 typmi e‑mailových účtov (dôsledok „historického“ vývoja služieb):
e-mailové konto – napr. „peter“
e-mailové konto s e‑mailovou adresou (názov konta je rovnaký ako časť e‑mailovej adresy pred zavináčom) – napr. konto „peter“ a e‑mail
Ako vytvoriť e-mailovú adresu?
Ako vytvoriť emailovú adresu?
Nastavenie preposielania
Nastavenie preposielania nebolo nikdy jednoduchšie
Ochrana e‑mailových adries na strane používateľa
E-mailové adresy do spamových databáz sú získavané napr. pomocou robotov, ktoré prechádzajú webové stránky a zbierajú e‑mailové adresy na nich uvedené. Roboty sa spravidla nezaťažujú hlbšou analýzou zdrojového kódu a zbierajú všetko, čo vyzerá ako e‑mailová adresa – teda postupnosť písmen, číslic, pomlčiek a bodiek, ktorá obsahuje zavináč. Preto sa odporúča vyhnúť písaniu e‑mailovej adresy pria...
Nastavenie automatickej odpovede
Ako nastaviť automatickú odpoveď?
Ako zobraziť hlavičku emailu
Pre zobrazenie hlavičky emailu postupujte nasledovne:
Ak používate Mozilla Thunderbird
Spustite emailového klienta a otvorte správu.
V menu kliknite na Zobraziť a zvoľte Zdrojový kód správy.
V novom okne sa vám otvorí zdrojový kód správy spolu s hlavičkou.
Blokovanie prijatej pošty antivírom ESET
Ako sa vyhnúť blokovaniu pošty antivírusovým programom?
Manuálne nastavenie e-mailového klienta
Ako nastaviť poštového klienta? Dozviete sa v tomto článku.