Firemný e-mail
Ochrana e‑mailových adries na strane používateľa
E-mailové adresy do spamových databáz sú získavané napr. pomocou robotov, ktoré prechádzajú webové stránky a zbierajú e‑mailové adresy na nich uvedené. Roboty sa spravidla nezaťažujú hlbšou analýzou zdrojového kódu a zbierajú všetko, čo vyzerá ako e‑mailová adresa – teda postupnosť písmen, číslic, pomlčiek a bodiek, ktorá obsahuje zavináč. Preto sa odporúča vyhnúť písaniu e‑mailovej adresy pria...
Migrácia e‑mailov do Webglobe cez Webglobe Admin
Ako migrovať obsah emailovej schránky do emailovej schránky od Webglobe?
Ako zobraziť hlavičku emailu
Pre zobrazenie hlavičky emailu postupujte nasledovne:
Ak používate Mozilla Thunderbird
Spustite emailového klienta a otvorte správu.
V menu kliknite na Zobraziť a zvoľte Zdrojový kód správy.
V novom okne sa vám otvorí zdrojový kód správy spolu s hlavičkou.
Blokovanie prijatej pošty antivírom ESET
Ako sa vyhnúť blokovaniu pošty antivírusovým programom?
Čo je to spam?
V tomto článku si bližšie priblížime pojem spam.
Manuálne nastavenie e-mailového klienta
Ako nastaviť poštového klienta? Dozviete sa v tomto článku.
Blokácie a limity e‑mailov
K blokácii IP adresy dochádza pri chybnom prihlásení sa do e‑mailovej schránky alebo po prekročení limitu odosielania 50 e‑mailov za minútu.
Whitelist, Blacklist, Spamlist
Ak Vám neprichádzajú emaily, obťazujú Vás opakujúce sa Spamy a iné, v tomto článku si ukážeme, ako jednoducho tento problém vyriešiť úpravou nastavení v administrácií.
MX a SPF záznamy pre e‑mailové schránky Webglobe
Ak chcete naše e‑mailové služby používať na doméne registrovanej u inej spoločnosti, je treba pre ňu nastaviť MX záznamy. To isté platí aj v prípade, ak svoje služby presúvate od iného poskytovateľa k nám. Tu nájdete parametre MX záznamov pre Webglobe.