Pridanie domény do Mail Klerk

Ak chcete začať používať službu Mail Klerk, musíte svojmu účtu priradiť doménu. Je to jednoduché. V tomto článku vám ukážeme, ako na to.

Na pridanie domény do systému Klerk bude nevyhnutné sa prihlásiť do administrácie.

Po prihlásení do administrácie kliknite na sekciu v hlavnom menu na svoj účet a zvoľte sekciu -> DKIM a SPF.

 

V tejto sekcii je možnosť pridanie novej domény do systému Klerk.

Stačí napísať názov domény a kliknúť na tlačidlo -> Pridať záznam.

DÔLEŽITÉ: Názov domény píšte bez www na začiatku. Ak budete odosielať z domény 3. úrovne, vyplňte názov domény 3. úrovne.

Príklad: chcem odosielať e‑maily zo schránky obchod@mojadomena.sk, do poľa domény zadám mojadomena.sk. Ak chcem použiť doménu tretej úrovne, napríklad obchod@obchod.mojadomena.sk, vyplním obchod.mojadomena.sk. V oboch prípadoch bez www na začiatku domény.

Po pridaní domény sa odošle e‑mail na potvrdenie pridania záznamu.

  • Ak máte služby od Webglobe a doména má aj naše NS záznamy, žiadosť o pridanie DKIM do DNS sa odošle na e‑mail držiteľa účtu Webglobe, na ktorom je doména umiestnená. V e‑maile potvrďte zmenu pre vašu doménu.
  • Ak nemáte hostingové služby vo Webglobe, e‑mail sa neodošle a doména sa pridá do systému priamo. Nastavenia DKIM a SPF potom musí vykonať správca DNS.
Posledná aktualizácia:
Stiahnuť ako PDF Tisk