Odoslanie testovacieho e‑mailu
Pred odoslaním kampane kontaktom je dobré sa uistiť, že sa e‑mail správne zobrazuje. Práve na to slúži testovací e‑mail
Čo na test potrebujete?
- Mať založenú e‑mailovú kampaň
- Mať pripravenú správu (e-mail)
- Mať pripravenú e‑mailovú adresu, kam si chcete testovací e‑mail poslať.
Ako postupovať pri odoslaní testovacieho e‑mailu
Najprv kliknite v sekcii Kampane na jednu zo svojich kampaní.
Okrem toho je potrebné mať pripravenú správu a mať vyplnenú jej hlavičku v sekcii -> Editor. (viď obrázok). Po vyplnení správy treba kliknúť na tlačidlo -> Uložiť.
Posledným krokom bude vyplnenie testovacej e‑mailovej schránky a kliknutie na tlačidlo -> Odoslať pod editorom (prípadne je možné poslať testovací e‑mail aj v sekci Odoslanie).
Ak máte vo vašom účtu aktivované nadštandardné služby a používate v danej kampani napríklad oslovenie, je pri testovacej správe nevyhnutné zvoliť náhodný kontakt z jednej z vašich skupín kontaktov.
Stačí zvoliť skupinu kontaktov, systém vyberie náhodný kontakt a použije jeho údaje na vyplnenie automatických textov (oslovenie, pohlavie atď.).
Hotovo! Teraz len nazrite do testovacej schránky a uvidíte, ako bude e‑mail po doručení vyzerať.
DÔLEŽITÁ INFORMÁCIA: Na kontrolu kvality (SPAM score) vášho e‑mailu odporúčame poslať testovací e‑mail aj na adresu testovacej služby http://www.mail-tester.com/.