Odoslanie testovacieho e‑mailu

Pred odoslaním kampane kontaktom je dobré sa uistiť, že sa e‑mail správne zobrazuje. Práve na to slúži testovací e‑mail

Čo na test potrebujete?

Ako postupovať pri odoslaní testovacieho e‑mailu

Najprv kliknite v sekcii Kampane na jednu zo svojich kampaní.

Okrem toho je potrebné mať pripravenú správu a mať vyplnenú jej hlavičku v sekcii -> Editor. (viď obrázok). Po vyplnení správy treba kliknúť na tlačidlo -> Uložiť.

Vypĺňanie hlavičky e-mailu a obsahu v Mail Klerk

Posledným krokom bude vyplnenie testovacej e‑mailovej schránky a kliknutie na tlačidlo -> Odoslať pod editorom (prípadne je možné poslať testovací e‑mail aj v sekci Odoslanie).

Ak máte vo vašom účtu aktivované nadštandardné služby a používate v danej kampani napríklad oslovenie, je pri testovacej správe nevyhnutné zvoliť náhodný kontakt z jednej z vašich skupín kontaktov.

Stačí zvoliť skupinu kontaktov, systém vyberie náhodný kontakt a použije jeho údaje na vyplnenie automatických textov (oslovenie, pohlavie atď.).

Hotovo! Teraz len nazrite do testovacej schránky a uvidíte, ako bude e‑mail po doručení vyzerať.

DÔLEŽITÁ INFORMÁCIA: Na kontrolu kvality (SPAM score) vášho e‑mailu odporúčame poslať testovací e‑mail aj na adresu testovacej služby http://www.mail-tester.com/.

Posledná aktualizácia: