Riešenie problémov
Zmena hesla pre WebAdmin
Potrebujete zmeniť heslo pre svoj WebAdmin (Webglobe administrácia)?
V hornom menu kliknite na Môj účet a v ľavej časti v záložke Profil vyberte kategóriu Správa prihlásenia. Zmenu hesla nájdete v prvej záložke.
Ako zálohovať vaše stránky
Musíte mať na svojom mieste úplnú zálohu a to isté platí aj pre vaše osobné údaje. Strata údajov môže navyše nastať, aj keď v tom nie je žiadna ľudská chyba. To znamená, že zálohovanie je nevyhnutné, aj keď vy (a váš tím) viete, čo robíte.
Poznámka: 40% malých a stredných firiem nezálohuje svoje údaje. Ale pomocou nástroja WebEditor je váš web vždy zabezpečený.
Čo je to zálohovani...
Ako zobraziť hlavičku emailu
Pre zobrazenie hlavičky emailu postupujte nasledovne:
Ak používate Mozilla Thunderbird
Spustite emailového klienta a otvorte správu.
V menu kliknite na Zobraziť a zvoľte Zdrojový kód správy.
V novom okne sa vám otvorí zdrojový kód správy spolu s hlavičkou.
Ak používate Roundcube alebo Webmail (roundcube.sk)
...
Čo je to spam?
V tomto článku si bližšie priblížime pojem spam.
Manuálne nastavenie mail klienta
Ako nastaviť poštového klienta? Dozviete sa v tomto článku.
Ako napísať zavináč na klávesnici
V tomto návode si ukážeme niekoľko spôsobov, ako napísať zavináč na klávesnici.
Ako otvoriť email s prílohou vo formáte winmail.dat
Ako sa popasovať s emailovou prílohou winmail.dat?
Whitelist, Blacklist, Spamlist
Ak Vám neprichádzajú emaily, obťazujú Vás opakujúce sa Spamy a iné, v tomto článku si ukážeme, ako jednoducho tento problém vyriešiť úpravou nastavení v administrácií.
Riešenie problémov nefunkčného WordPressu
Príčin toho, že web bežiaci na Wordpresse prestane fungovať a začne sa zobrazovať biela obrazovka alebo chyba 503, môže byť niekoľko – napríklad nepodarená aktualizácia Wordpressu, pluginu alebo šablóny vzhľadu. V prípade, že máte vo Wordpresse aktivovanú možnosť automatickej aktualizácie, môže problém nastať aj bez vedomého zásahu používateľa. Často sa tiež stáva, že chybu zapríčiní napadnutie...