Rozdiel medzi hromadným a notifikačným (stavovým) e‑mailom
Existuje mnoho typov e‑mailov. Tu vám ukážeme dva, ktoré sa najčastejšie posielajú prostredníctvom našej služby Mail Klerk a vysvetlíme vám, ako s nimi zaobchádzať.
Hromadné e‑maily
Hromadné e‑maily sa – ako naznačuje už ich názov – posielajú naraz.
Mail Klerk odosiela hromadné e‑maily prostredníctvom nášho SMTP servera. Tu sa zaraďujú do poradia a odosielajú podľa interných nastavení servera, čo zaručuje maximálnu doručiteľnosť.
Notifikačné (stavové) e‑maily
Notifikačné (stavové) e‑maily sa najčastejšie používajú na zasielanie faktúr, potvrdení objednávok, prístupových hesiel atď.
Stavové e‑maily sa odosielajú prostredníctvom samostatného servera a samostatného rozsahu IP adries. Vďaka tomu nie sú zdržiavané poradím e‑mailov na zdieľanom serveri určenom na odosielanie hromadnej pošty.
Pri týchto e‑mailoch dostanete spätnú väzbu o čase doručenia e‑mailu na server príjemcu.
Ide o doplnkovú službu s paušálnym mesačným poplatkom. Stavové e‑maily môžu odosielať len overení zákazníci. Nie je možné ich odosielať cez webové rozhranie, iba priamo cez SMTP server.
Ak chcete posielať stavové e‑maily, je potrebné poslať žiadosť na adresu info@webglobe.sk (službu vám sprístupníme).