Rozosielanie

Problémy s doručovaním e‑mailov prostredníctvom služby Mail Klerk

Čo robiť, keď sa e‑maily nedostanú príjemcom do doručenej pošty a spadnú do priečinkov SPAM a hromadných správ?

Nastavenie hlavičky e‑mailu v poštovom klientovi Mozilla Thunderbird

Ak na rozosielanie e‑mailov používate Mozilla Thunderbird, nastavte si hlavičku kampane. Vďaka tomu budete môcť sledovať štatistiky jednotlivých kampaní.

Štatistiky rozosielača

Štatistiky vám poskytnú prehľad o tom, ako sa darí vášmu rozosielaniu. Údaje ako miera otvorenia alebo odhlásenia vám pomôžu naplánovať obsah nasledujúcich e‑mailov.

Status kampane a rozosielania

Po kliknutí na tlačidlo Odoslať mailing vašej kampane prejde niekoľkými fázami. V tomto článku sa pozrieme na všetky 3 fázy, ktoré se v detaile vášho rozosielania môžu objaviť.

Potrebujete poradiť?

Nenašli ste odpoveď? Obráťte sa na nás, radi vám pomôžeme.

icon
Na Slovensku
+421 2 581 010 62

Pondelok - piatok: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
V Českej republike
+420 603 111 111

Pondelok - piatok: 7:00 - 22:00
Víkendy: 8:00 - 18:00

icon
E-mailom
info@webglobe.sk

Odpovieme vám max. do 24 hodín

Vstúpte do sveta domén

Každý správny web potrebuje doménu a kvalitný webhosting. Buďte online s nami.

Zaujímajú vás ďalšie témy?

V našej poradni nájdete prehľadne rozstriedené informácie z rôznych odvetví.

Prejsť do poradne