Mail Klerk
Oslovenie a ďalšie premenné v e‑maile
Ak chcete do svojich e‑mailov pridať premenné, napríklad osloviť príjemcov podľa mena, môžete použiť modul Rozšírené údaje kontaktov.
Prispôsobenie webového rozhrania Mail Klerk – moduly
Pomocou modulov si môžete webové rozhranie Mail Klerk rozšíriť o ďalšie funkcie.
Rozdiel medzi hromadným a notifikačným (stavovým) e‑mailom
Existuje mnoho typov e‑mailov. Tu vám ukážeme dva, ktoré sa najčastejšie posielajú prostredníctvom našej služby Mail Klerk a vysvetlíme vám, ako s nimi zaobchádza.
Uloženie vlastných obsahov správ v kampani
V kampani Mail Klerk môžete do obsahu e‑mailu pridať vlastný uložený obsah, ktorý môžete spravovať priamo v editore e‑mailu.
Vloženie HTML kódu do obsahu správy
Do e‑mailov v Mail Klerk môžete vkladať aj HTML kód. Vďaka tomu môžete napríklad vytvárať vlastné šablóny tak, aby boli čitateľné v čo najväčšom počte e‑mailových klientov.
Založenie notifikačnej kampane
Notifikačné e‑maily nie je možné odosielať cez webové rozhranie, iba priamo cez SMTP server.
Ide o spoplatnený doplnkový modul pre overených zákazníkov, ktorý si vyžaduje aktiváciu.
Tu si ukážeme, ako celý proces nastaviť.
Zmena hesla
Po prvom prihlásení do svojho účtu Mail Klerk vám odporúčame zmeniť vygenerované heslo. Tu vám ukážeme, ako na to.
1. Prihláste sa do svojho účtu v administrácii.
2. Kliknite na ponuku pod názvom vášho účtu (vpravo hore) a zvoľte „Vaše údaje.“
Chybné kontakty a práca s nimi
Chybné kontakty majú veľký vplyv na mieru doručiteľnosti vašich e‑mailov. Preto je dôležité sa o svoju databázu kontaktov starať. Tu nájdete odporúčania, ako na to.
Import kontaktov do Mail Klerk zo schránky
Klerk umožňuje importovať kontakty zo schránky vložením jednoduchým stlačením kláves CTRL+V. Ako toto vloženie uskutočníte?