Skôr ako kontaktujem zákaznícku podporu…
Než kontaktujete zákaznícku podporu, prečítajte si prosím pozorne nasledujúce body:
- Požiadavky na zákaznícku podporu prosím zasielajte pomocou kontaktného formuláru v sekcii Podpora, ktorý nájdete vo vašej administrácii. Jedine také požiadavky možno považovať za autorizované.
- Pokiaľ sa vaša otázka týka novej objednávky, prosím uvádzajte vždy číslo objednávky a názov predmetnej domény/služby (server, Office Mail, Klerk, WebEditor, ai.).
- Vašu požiadavku popíšte čo najpodrobnejšie, uveďte všetky náležitosti, ktoré s požiadavkou môžu súvisieť.
- Ak je to možné, priložte snímok obrazovky, ktorý váš problém ilustruje.
- Ak prikladáte napr. časť e‑mailovej komunikácie či iného textu, uveďte iba relevantné časti, ktoré s problémom súvisia (nie celý text).
- Uvádzajte URL adresu stránky alebo skriptu, ak je to k požiadavke relevantné.
- V prípade problémov v PHP skripte aktivujte chybové hlásenia (error reporting) a zašlite nám presný chybový výstup.
Prečítajte si tiež: