Skôr ako kontaktujem zákaznícku podporu…

Než kontaktujete zákaznícku podporu, prečítajte si prosím pozorne nasledujúce body:

  1. Požiadavky na zákaznícku podporu prosím zasielajte pomocou kontaktného formuláru v sekcii Podpora, ktorý nájdete vo vašej administrácii. Jedine také požiadavky možno považovať za autorizované.
  2. Pokiaľ sa vaša otázka týka novej objednávky, prosím uvádzajte vždy číslo objednávky a názov predmetnej domény/služby (server, Office Mail, Klerk, WebEditor, ai.).
  3. Vašu požiadavku popíšte čo najpodrobnejšie, uveďte všetky náležitosti, ktoré s požiadavkou môžu súvisieť.
  4. Ak je to možné, priložte snímok obrazovky, ktorý váš problém ilustruje.
  5. Ak prikladáte napr. časť e‑mailovej komunikácie či iného textu, uveďte iba relevantné časti, ktoré s problémom súvisia (nie celý text).
  6. Uvádzajte URL adresu stránky alebo skriptu, ak je to k požiadavke relevantné.
  7. V prípade problémov v PHP skripte aktivujte chybové hlásenia (error reporting) a zašlite nám presný chybový výstup.

Prečítajte si tiež:

Ako zadať autorizovanú požiadavku

Posledná aktualizácia: