Systémové hľadanie duplicity kontaktov

Systém roztriedi odhlásené kontakty, automaticky ich odstráni zo všetkých skupín kontaktov a zaradí kontakt do skupiny -> Odhlásenie.

Skupiny kontaktov nájdete po kliknutí na -> Kontakty v hlavnej ponuke.

Čo sa stane pri importe kontaktov s duplicitnými záznamami?

Ak ste uložili súbor CSV so skupinou kontaktov a pokúsite sa importovať duplicitný záznam (alebo vložiť duplicitný záznam pomocou formulára), systém to rozpozná (tento záznam kontaktu už môže byť napríklad v zozname odhlásených kontaktov).

Import ostatných kontaktov, ktoré neboli rozpoznané ako duplicitné, bude úspešný.

Pri rozpoznaní duplicitného záznamu sa vám počas vkladania kontaktov zobrazí hláška -> Kontakt už existuje vo vašom zozname.

Teraz máte na výber z dvoch možností:

  1. Odobrať kontakt zo skupiny odhlásených a pridať ho do inej skupiny.
  2. Ponechať kontakt v skupine odhlásených (a vymazať si ho z CSV súboru kontakto

Po importovaní duplicitného kontaktu sa nad zoznamom kontaktov zobrazí hlásenie s aktuálnym počtom duplicitných kontaktov (pozri obrázok nižšie). Na túto správu môžete kliknúť a Mail Klerk vám priamo zobrazí kontakty, ktorých sa problém týka.

Sledovanie duplicity počas rozosielania

Ak budete z Klerka rozosielať kampaň a oslovíte viacero skupín kontaktov, je možné, že sa vám jeden kontakt zobrazí vo viacerých skupinách.

V takom prípade by sa ten istý e‑mail poslal do tej istej schránky viackrát.

Vďaka sledovaniu duplicitných kontaktov pri odosielaní sa to nestane. Pri odoslaní jednej kampane viacerým skupinám kontaktov sa duplicitný kontakt zachytí a správa sa odošle do 1 schránky len raz.

Prečítajte si tiež, aké sú možnosti práce s odhlasovanými kontaktmi.

Posledná aktualizácia: