Začíname
Porovnanie webhostingov Webglobe – parametre jednotlivých balíčkov
Tu nájdete podrobné porovnanie našich webhostingových balíčkov, ich parametre a podrobné technické špecifikácie FTP, PHP, databáz, e‑mailov atď.
Ako si objednať webhosting a ďalšie služby k existujúcej doméne
Máte doménu a chcete si k nej objednať náš webhosting alebo iné služby? V tomto rozcestníku nájdete návody pre všetky prípady.
Ako zadať autorizovanú požiadavku na zákaznícku podporu?
Požiadavky na zákaznícku podporu služieb prosím vždy zasielajte cez kontaktný formulár, ktorý nájdete v sekcii Podpora Vašej administrácie.
Ako previesť webstránku do Webglobe bez výpadku?
Svoju doménu s webstránkou môžete presunúť do Webglobe bez toho, aby došlo k výpadku jej prevádzky alebo e‑mailov.
Ako prebieha spracovanie objednávky?
Akonáhle odošlete objednávkový formulár, dôjde k okamžitému spracovaniu údajov naším systémom.
Nový zákazník
Vitajte vo Webglobe! Ako nový zákazník ste po založení vášho účtu obdržali kompletné prístupové údaje k službám. Tu sú odporúčané prvé kroky, ktoré vám môžu byť nápomocné pri sprevádzkovaní služieb na našich serveroch.
Skôr ako kontaktujem zákaznícku podporu…
Než kontaktujete zákaznícku podporu, prečítajte si prosím pozorne nasledujúce body, ktoré vám aj nám pomôžu vaše požiadavky vyriešiť rýchlejšie ak vašej spokojnosti.
Ako urobiť snímku obrazovky?
Pri riešení vašej požiadavky vás Webglobe podpora môže požiadať o snímku obrazovky, ktorá jej pomôže váš problém lepšie pochopiť, a tým pádom aj rýchlejšie vyriešiť. Tu si ukážeme všetky spôsoby, ako urobiť snímku obrazovky na počítačoch s operačným systémom Windows aj MacOS.