Všeobecné otázky FAQ
Dvojfaktorová autentifikácia cez SMS
Ak máte záujem zvýšiť zabezpečenie vášho účtu vo Webglobe Admin, odporúčame aktivovať si dvojfaktorovú autentifikáciu prostredníctvom SMS.
Pre aktivovanie tejto možnosti sa najprv prihláste do svojho účtu na admin.webglobe.sk a následne v ľavom stĺpci prejdite do časti Môj účet – Zmena hesla. Na zobrazene...
Fakturácia našich služieb
SLUŽBY A FAKTURÁCIA
Služby, ktoré sú Vám poskytované našou firmou patria podľa zákona medzi elektronické služby plynúce v čase. Podľa všeobecných obchodných zvyklostí je fakturácia pri týchto službách uskutočnená vopred, prostredníctvom predfaktúr (zálohová faktúra) a následne po zaplatení je Vám vyhotovená faktúra (daňový doklad). Spôsob fakturovania služieb vopred je zavedený u všetk...
Nastavenie fakturačných a kontaktných údajov
Fakturačné údaje si viete zmeniť vo Webglobe Admine po prihlásení sa cez https://admin.webglobe.sk. Potom stačí kliknúť na položku Môj účet - Profil v hornom menu.
Kontaktné údaje upravíte v sekcii Môj účet - Kontakty.
Upravte požadované údaje a kliknite d...
Ako si mám vybrať hosting pre svoju stránku?
Pri výbere webhostingu je hlavným faktorom počet domén a počet GB priestoru, ktorý potrebujete pre svoje webstránky, databázy a e‑maily.
A to je vlastne všetko, pretože s nami máte k dispozícii všetky dôležité funkcie a nástroje už v najnižšom balíku.
Pre bežné stránky postavené na systéme WordPress môžete začať so základným hostingom Webglobe Start. Napríklad pre väčší e‑shop, ktorý beží...
Aký je vlastne rozdiel medzi hostingom a webhostingom?
Webhosting je v skutočnosti len jedna forma hostingu (zdieľaný hosting). Okrem toho existuje aj server hosting, kde si pre svoju náročnú webstránku prenajmete celý server.
Webhosting a hosting však pre väčšinu ľudí znamenajú to isté a aj my si tieto pojmy často pletieme.
Ako funguje zdieľaný webhosting?
Pre väčšinu webových stránok je zdieľaný webhosting postačujúci. To znamená, že server zdieľate s ostatnými používateľmi. Výhodou je, samozrejme, cena takéhoto hostingu. Nevýhodou môže byť znížený výkon servera vždy, keď sa na webové stránky vašich „susedov“ nahrnie veľké množstvo návštevníkov.
Externé účty
Cez Externý účet vo WebAdmine môžete pridať rôzne práva používateľom, ktorí majú tiež svoj účet u Webglobe.
Podúčet podúčtu
Ak máte zákazníka, ktorému ste vytvorili podúčet – aj on má možnosť si vytvoriť ďalší podúčet, ktorý opäť môžete nastaviť s rôznymi právami. Toto sa môže hodiť, keď potrebuje dať prístup k modulu niekomu inému, prípadne časti svojich služieb a nechce mu dávať svoj prístup.
Toto nastavenie nájdete v administrácii v sekcii Môj ÚČET -> PRIHLÁSOVACIE ÚČTY.
Blokovanie prijatej pošty antivírom ESET
Ako sa vyhnúť blokovaniu pošty antivírusovým programom?