Mail Klerk
Klerk
Posielate hromadné e‑maily na zákazníkov? Nepostačuje Vám aktuálne riešenie? Prejdite na našu službu SMTP Klerk, ktorá je na to určená a už v testovaciom režíme môžete posielať až 10 000 emailových správ zadarmo.
Čo je SMTP Klerk?
Ide o službu, ktorá je určená k pohodlnému a jednoduchému rozosielaniu hromadnej pošty. Hlavnou výhodou našej služby je nízka cena a
Založenie kampane
V tomto článku vám ukážeme, ako nastaviť e‑mailovú kampaň v Mail Klerk. Môžete si vybrať rovno z dvoch možností.
Som tu po prvý raz – práca s Mail Klerk
Tento článok vám pomôže pri prvých krokoch v službe Mail Klerk. Pomôže vám so základným nastavením mailingu a vytvorením vašej prvej kampane.
Pridanie domény do Mail Klerk
Ak chcete začať používať službu Mail Klerk, musíte svojmu účtu priradiť doménu. Je to jednoduché. V tomto článku vám ukážeme, ako na to.
Uloženie vlastných obsahov správ v kampani
V kampani Mail Klerk môžete do obsahu e‑mailu pridať vlastný uložený obsah, ktorý môžete spravovať priamo v editore e‑mailu.
Vloženie HTML kódu do obsahu správy
Do e‑mailov v Mail Klerk môžete vkladať aj HTML kód. Vďaka tomu môžete napríklad vytvárať vlastné šablóny tak, aby boli čitateľné v čo najväčšom počte e‑mailových klientov.
Založenie notifikačnej kampane
Notifikačné e‑maily nie je možné odosielať cez webové rozhranie, iba priamo cez SMTP server.
Ide o spoplatnený doplnkový modul pre overených zákazníkov, ktorý si vyžaduje aktiváciu.
Tu si ukážeme, ako celý proces nastaviť.
Zmena hesla
Po prvom prihlásení do svojho účtu Mail Klerk vám odporúčame zmeniť vygenerované heslo. Tu vám ukážeme, ako na to.
1. Prihláste sa do svojho účtu v administrácii.
2. Kliknite na ponuku pod názvom vášho účtu (vpravo hore) a zvoľte „Vaše údaje.“
Vloženie odkazu na odhlásenie (unsubscribe link)
V tomto článku si ukážeme, ako vložiť do e‑mailu odkaz na odhlásenie a čo sa stane, keď naň zákazník klikne.