Ako prebieha spracovanie objednávky?

Akonáhle odošlete objednávkový formulár, dôjde k okamžitému spracovaniu údajov naším systémom.

  1. Na e‑mail, ktorý ste uviedli v objednávke ako fakturačný, sú obratom zaslané informácie nevyhnutné pre platbu (úhradu môžete vykonať aj on-line prostredníctvom našej platobnej brány, na ktorú prejdete z posledného kroku objednávky) a prihlasovacie meno do administrácie s možnosťou nastavenia hesla .
  2. Ihneď po prijatí platby na náš bankový účet je vaša objednávka automaticky systémom spracovaná a dôjde k prípadnej registrácii domény.
  3. Nakoniec stačí nahrať váš web na naše servery, založiť e‑mailové účty a nastaviť si služby v našej prehľadnej webovej administrácii.

Pokiaľ by ste mali akékoľvek otázky týkajúce sa stavu Vašej objednávky, kontaktujte technickú podporu, radi vám pomôžeme.

Prečítajte si tiež:

Skôr ako kontaktujem zákaznícku podporu.

Posledná aktualizácia: