Mail Klerk
Systémové hľadanie duplicity kontaktov
Systém roztriedi odhlásené kontakty, automaticky ich odstráni zo všetkých skupín kontaktov a zaradí kontakt do skupiny -> Odhlásenie.
Skupiny kontaktov nájdete po kliknutí na -> Kontakty v hlavnej ponuke.
Čo sa stane pri importe kontaktov s duplicitnými záznamami?
Ak ste uložili súbor CSV so skupinou kontaktov a pokúsite sa importovať duplic...
Prechod z testovacieho režimu na aktívny režim
Máte pocit, že nastal čas začať rozosielať naostro? V tomto článku vám ukážeme, ako ukončiť testovací režim Mail Klerk a prejsť do aktívneho režimu.
Ako si stiahnuť vystavené faktúry
Všetky vystavené faktúry si z Mail Klerku môžete jednoducho stiahnuť. V tomto článku vám ukážeme, ako na to.
Problémy s doručovaním e‑mailov prostredníctvom služby Mail Klerk
Čo robiť, keď sa e‑maily nedostanú príjemcom do doručenej pošty a spadnú do priečinkov SPAM a hromadných správ?
Štatistiky rozosielača
Štatistiky vám poskytnú prehľad o tom, ako sa darí vášmu rozosielaniu. Údaje ako miera otvorenia alebo odhlásenia vám pomôžu naplánovať obsah nasledujúcich e‑mailov.
Status kampane a rozosielania
Po kliknutí na tlačidlo Odoslať mailing vašej kampane prejde niekoľkými fázami. V tomto článku sa pozrieme na všetky 3 fázy, ktoré se v detaile vášho rozosielania môžu objaviť.
Partnerská sekcia Mail Klerk
Pomôžte nám dostať skvelú službu Mail Klerk k ďalším podnikateľom. Odporúčajte ju prostredníctvom nášho affiliate programu a získajte provízie z predaja alebo ju predávajte sami ako dealer.
Pre obidve možnosti existuje v programe Mail Klerk sekcia pre partnerov/dealerov, ktorú vám tu predstavíme.
Čo je to spam?
V tomto článku si bližšie priblížime pojem spam.
Prečo e‑maily odchádzajú tak pomaly? Prečo odosielanie správ toľko trvá?
Zdieľaný server je preťažený
Náš server SMTP Klerk využívá spolu s vami veľa ďalších klientov. Práve preto sme schopní ponúknuť rozosielanie hromadných e‑mailov za najnižšiu cenu v okolí.
Rýchlosť odosielania závisí od aktuálneho zaťaženia servera. Samotný server distribuuje a triedi kampane tak, aby boli čo najefektívnejšie a e‑maily sa odoslali všetkým zákazníkom...