Zákaznický účet
Rozdeľovanie a zlučovanie vystavených faktúr
-3Potrebujete pridať alebo odobrať službu z predfaktúry? Prostredníctvom administračného rozhrania máte možnosť úpravy služieb podľa vašich potrieb. Služby môžete jednoducho osamostatniť, alebo zlúčiť napríklad v prípade, že ich potrebujete fakturovať zvlášť na dva fakturačné profily.
Po prihlásení do
Zberná fakturácia domén
Službu zbernej fakturácie domén ponúkame v rámci Reseller programu. Všetky služby domén, teda registrácia, predĺženie, transfery prebehnú automaticky ihneď a budú sa následne fakturovať spätne na začiatku nasledujúceho mesiaca a to na 1 faktúre. ...
Zmena fakturačných údajov
Potrebujete vystaviť faktúru na inú spoločnosť alebo iný fakturačný subjekt? Žiadny problém!
Obnova súborov zo zálohy
Potrebujete oboviť web do pôvodného stavu pred úpravou a nemáte lokálnu zálohu? Žiadny problém!
Prihlasovacie účty v Admin rozhraní
Potrebujete zmeniť heslo do svojho prihlasovacieho účtu domén? Aktivovať si dvojfaktorovú ochranu pre zabezpečenie svojich údajov? Alebo ste si zaplatili programátora webstránky a potrebujete mu dať prihlasovacie údaje aby vám nahral dáta na doménu?
Nastavenie GeoIP ochrany pre odosielanie pošty
Chystáte sa na dovolenku a potrebujete mať prístup do emailovej schránky za každú cenu? S GeoIP manažmentom to hravo zvládnete!
Rozdelenie priestoru pre FTP/DB a e‑maily
V prehľade služieb vyberte hosting, ktorému chcete upraviť veľkosť kvót a prejdite na jeho detail.
Priradenie domény k multihostingu
Ak ste si zakúpili multihosting a potrebujete k nemu priradiť doménu, celý proces zvládnete pár klikmi cez svoj Webglobe Admin.
Ako zmeniť majiteľa domény?
Vlastníka domény môže zmeniť len oprávnený platca/správca domény priamo v zákazníckom účte (admine) a existujúci majiteľ domény ju musí odsúhlasiť. Pri niektorých koncovkách zmenu rieši priamo centrálny register, na niektoré TLD sú špeciálne formuláre.