Zákaznický účet
Ako zálohovať dáta?
Svoje dáta môžete zazálohovať v klientskej administrácii. Na karte Služby vyberiete položku Hosting – Zálohovanie – Zálohy databáz a zvolíte Zálohovať. Na obnovu a archiváciu webu môžete však využiť aj zálohy FTP priestoru domény, ktoré Webglobe vykonáva automaticky denne. Pri FTP sú dáta dostupné približne 14 dní spätne, u databáz 14 dní spätne.
Záloha databáz
V prípade,...
Platba kryptomenami (Bitcoin, Litecoin)
Za všetky služby Webglobe – Yegon môžete zaplatiť aj decentralizovanými kryptomenami ako Bitcoin (BTC) a Litecoin (LTC). Ako na to?
Ako zaplatiť novú objednávku
Ceny na našom webe sú uvedené v EUR. Na kryptomeny prepočítavame ...
Ako si vytvoriť podúčet
Ak potrebujete vytvoriť prístup ku konkrétnej doméne, alebo doménam a zároveň obmedziť prístup len na konkrétne moduly, ako napríklad správu DNS, potom máte možnosť si v administracii vytvoriť podúčet.
Túto možnosť máte po prihlásení do administrácie v sekcii MÔJ ÚČET – PRIHLÁSOVACIE ÚČTY.
Po prihlásení do Webglobe Adminu kliknite v...
Dvojfaktorová autentifikácia cez SMS
Ak máte záujem zvýšiť zabezpečenie vášho účtu vo Webglobe Admin, odporúčame aktivovať si dvojfaktorovú autentifikáciu prostredníctvom SMS.
Pre aktivovanie tejto možnosti sa najprv prihláste do svojho účtu na admin.webglobe.sk a následne v ľavom stĺpci prejdite do časti Môj účet – Zmena hesla. Na zobrazene...
Fakturácia našich služieb
SLUŽBY A FAKTURÁCIA
Služby, ktoré sú Vám poskytované našou firmou patria podľa zákona medzi elektronické služby plynúce v čase. Podľa všeobecných obchodných zvyklostí je fakturácia pri týchto službách uskutočnená vopred, prostredníctvom predfaktúr (zálohová faktúra) a následne po zaplatení je Vám vyhotovená faktúra (daňový doklad). Spôsob fakturovania služieb vopred je zavedený u všetk...
Nastavenie fakturačných a kontaktných údajov
Fakturačné údaje si viete zmeniť vo Webglobe Admine po prihlásení sa cez https://admin.webglobe.sk. Potom stačí kliknúť na položku Môj účet - Profil v hornom menu.
Kontaktné údaje upravíte v sekcii Môj účet - Kontakty.
Upravte požadované údaje a kliknite d...
Nastavenie automatickej odpovede
Ako nastaviť automatickú odpoveď?
MX a SPF záznamy pre e‑mailové schránky Webglobe
Ak chcete naše e‑mailové služby používať na doméne registrovanej u inej spoločnosti, je treba pre ňu nastaviť MX záznamy. To isté platí aj v prípade, ak svoje služby presúvate od iného poskytovateľa k nám. Tu nájdete parametre MX záznamov pre Webglobe.
Ako nastaviť presmerovanie domény?
Ku každej u nás zaregistrovanej doméne ponúkame presmerovanie zadarmo a to ako webové, tak emailové