Ikona osoby

Zákaznický účet

Ako zálohovať dáta?

Svoje dáta môžete zazálohovať v klientskej administrácii. Na karte Služby vyberiete položku Hosting – Zálohovanie – Zálohy databáz a zvolíte Zálohovať. Na obnovu a archiváciu webu môžete však využiť aj zálohy FTP priestoru domény, ktoré Webglobe vykonáva automaticky denne. Pri FTP sú dáta dostupné približne 14 dní spätne, u databáz 14 dní spätne. Záloha databáz V prípade,...

Platba kryptomenami (Bitcoin, Litecoin)

Za všetky služby Webglobe – Yegon môžete zaplatiť aj decentralizovanými kryptomenami ako Bitcoin (BTC) a Litecoin (LTC). Ako na to? Ako zaplatiť novú objednávku Ceny na našom webe sú uvedené v EUR. Na kryptomeny prepočítavame ...

Ako si vytvoriť podúčet

Ak potrebujete vytvoriť prístup ku konkrétnej doméne, alebo doménam a zároveň obmedziť prístup len na konkrétne moduly, ako napríklad správu DNS, potom máte možnosť si v administracii vytvoriť podúčet. Túto možnosť máte po prihlásení do administrácie v sekcii MÔJ ÚČET – PRIHLÁSOVACIE ÚČTY. Po prihlásení do Webglobe Adminu kliknite v...

Dvojfaktorová autentifikácia cez SMS

Ak máte záujem zvýšiť zabezpečenie vášho účtu vo Webglobe Admin, odporúčame aktivovať si dvojfaktorovú autentifikáciu prostredníctvom SMS. Pre aktivovanie tejto možnosti sa najprv prihláste do svojho účtu na admin.webglobe.sk a následne v ľavom stĺpci prejdite do časti Môj účet – Zmena hesla. Na zobrazene...

Fakturácia našich služieb

SLUŽBY A FAKTURÁCIA Služby, ktoré sú Vám poskytované našou firmou patria podľa zákona medzi elektronické služby plynúce v čase. Podľa všeobecných obchodných zvyklostí je fakturácia pri týchto službách uskutočnená vopred, prostredníctvom predfaktúr (zálohová faktúra) a následne po zaplatení je Vám vyhotovená faktúra (daňový doklad). Spôsob fakturovania služieb vopred je zavedený u všetk...