Zákaznický účet
Ako nastaviť presmerovanie domény?
Ku každej u nás zaregistrovanej doméne ponúkame presmerovanie zadarmo a to ako webové, tak emailové
Čo je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde ho nájsť?
V tomto článku si vysvetlíme, čo je AUTH-INFO kód (Auth ID) a kde (a ako) ho môžete pre svoju doménu získať.
MX a SPF záznamy pre e‑mailové schránky Webglobe
Ak chcete naše e‑mailové služby používať na doméne registrovanej u inej spoločnosti, je treba pre ňu nastaviť MX záznamy. To isté platí aj v prípade, ak svoje služby presúvate od iného poskytovateľa k nám. Tu nájdete parametre MX záznamov pre Webglobe.
Ako si lepšie zabezpečiť svoj hostingový účet
V tomto článku si ukážeme niekoľko tipov, ktorými môžete zvýšiť nielen bezpečnosť svojho webhostingového účtu, ale aj svojich dát na sieti všeobecne. Než sa pozrieme bližšie na jednotlivé tipy, tak vás uistíme, že v tom rozhodne nie ste sami – vo Webglobe považujeme bezpečnosť za jeden z najdôležitejších pilierov webhostingových služieb vôbec. Robíme všetko pre to, aby naše servery boli bezpečn...
Je možné zmeniť webhostingový balíček?
Bez ohľadu na to, aký webhostingový balíček ste pre svoju doménu zvolili, je možné ho podľa vašich požiadaviek v priebehu využívania našich služieb meniť.
Ako získam prístup do administrácie?
Administráciu služieb Webglobe nájdete na stránkach https://admin-sslcemxc.whosts.eu/
Túto administráciu majú k dispozícii všetci zákazníci Webglobe s ľubovoľným webhostingovým balíkom, službou alebo doménou.
Login od nás obdržíte po objednaní služieb. Heslo zvoľte bezpečné a unikátne, tak aby sa nezhodovalo s inou službou.
Ako previesť webstránku do Webglobe bez výpadku?
Svoju doménu s webstránkou môžete presunúť do Webglobe bez toho, aby došlo k výpadku jej prevádzky alebo e‑mailov.