Čo robiť, keď sa e‑maily nedostanú príjemcom do doručenej pošty a spadnú do priečinkov SPAM a hromadných správ?
Úspešné rozosielanie e‑mailov ovplyvňuje niekoľko faktorov. Tu si vysvetlíme dva najdôležitejšie z nich: Jeden, ktorý môžete ľahko ovplyvniť sami, a druhý, ktorý je, žiaľ, ovplyvniteľný ťažšie.
Čo musí váš e‑mail spĺňať, aby mal u e‑mailových klientov dobrú reputáciu?
Pred odoslaním každej e‑mailovej kampane je preto dobré si najskôr poslať testovací e‑mail.
Prečítajte si viac o tom, ako napísať e‑mail, aby prešiel SPAM filtrom.
Druhým faktorom je správanie samotných príjemcov. Tu platí jednoduchá rovnica:
Aj keď nemôžete priamo ovplyvniť, či váš e‑mail adresáti označia za SPAM, môžete tieto prípady aspoň obmedziť. Stačí dodržiavať pár základných pravidiel:
E-mailové služby veľkých spoločností, ako je Zoznam alebo Gmail, majú pre svojich používateľov tiež rôzne priečinky pre prichádzajúcu poštu (priečinok pre hromadnú poštu, sociálne siete, promo akcie atď.). Bohužiaľ, toto triedenie sa dá ovplyvniť len veľmi ťažko.
Prečítajte si tiež možné dôvody, prečo e‑maily odchádzajú pomaly.
Zdieľajte článok
Každý správny web potrebuje doménu a kvalitný webhosting. Buďte online s nami.